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  • 1995-1999  (9)
  • 1930-1934
  • Immunohistochemistry  (5)
  • Osteosarcoma  (4)
  • Fibronectin  (2)
  • 1
    Electronic Resource
    Electronic Resource
    Springer
    International journal of legal medicine 110 (1997), S. 18-21 
    ISSN: 1437-1596
    Keywords: Key words Proteinase inhibitors ; Fibronectin ; Lysozyme ; Immunohistochemistry ; Autolysis
    Source: Springer Online Journal Archives 1860-2000
    Topics: Medicine , Law
    Notes: Abstract The influence of postmortem damage of tissues on the immunohistochemical diagnosis of wound age has not as yet been clarified. We utilized antibodies against the proteinase inhibitors α-1-antichymotrypsin and α-2-macroglobulin, fibronectin and lysozyme to study samples of skin which had been intact intravitally, but were damaged postmortem either by autolysis or compression with a surgical clamp at the time of dissection. Even in the absence of autolysis, antibodies against the proteinase inhibitors and fibronectin exhibited staining of tissue margins. Autolysis caused an increase in false positive results. In contrast, antibodies against lysozyme did not give false positive staining. There were no antigens sensitive to postmortem clamping and false positive results were not observed. Antibodies against proteinase inhibitors are not useful for the diagnosis of wound age because of a high number of false positive reactions in marginal areas. Fibronectin also showed false positive band-shaped staining patterns at the tissue margin. In addition, autolytic processes increase the number of false positives. The antibody against lysozyme is much less sensitive to autolysis and no false positive reactions were observed in our series of tests.
    Type of Medium: Electronic Resource
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  • 2
    Electronic Resource
    Electronic Resource
    Springer
    International journal of legal medicine 110 (1997), S. 18-21 
    ISSN: 1437-1596
    Keywords: Proteinase inhibitors ; Fibronectin ; Lysozyme ; Immunohistochemistry ; Autolysis
    Source: Springer Online Journal Archives 1860-2000
    Topics: Medicine , Law
    Notes: Abstract The influence of postmortem damage of tissues on the immunohistochemical diagnosis of wound age has not as yet been clarified. We utilized antibodies against the proteinase inhibitors α-1-antichymotrypsin and α-2-macroglobulin, fibronectin and lysozyme to study samples of skin which had been intact intravitally, but were damaged postmortem either by autolysis or compression with a surgical clamp at the time of dissection. Even in the absence of autolysis, antibodies against the proteinase inhibitors and fibronectin exhibited staining of tissue margins. Autolysis caused an increase in false positive results. In contrast, antibodies against lysozyme did not give false positive staining. There were no antigens sensitive to postmortem clamping and false positive results were not observed. Antibodies against proteinase inhibitors are not useful for the diagnosis of wound age because of a high number of false positive reactions in marginal areas. Fibronectin also showed false positive band-shaped staining patterns at the tissue margin. In addition, autolytic processes increase the number of false positives. The antibody against lysozyme is much less sensitive to autolysis and no false positive reactions were observed in our series of tests.
    Type of Medium: Electronic Resource
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  • 3
    ISSN: 1432-2307
    Keywords: Lymphoma ; Hodgkin's disease ; Polymerase chain reaction ; Immunohistochemistry ; Histological classification
    Source: Springer Online Journal Archives 1860-2000
    Topics: Medicine
    Notes: Abstract Ninety-one Hodgkin's lymphomas (HD), 52 non-Hodgkin lymphomas (NHL) and 33 specimens of non-neoplastic lymphatic tissues were investigated by polymerase chain reaction (PCR) for the presence of the bcl-2/JH gene rearrangement. The majority of the HD cases were drawn from the files of the German Hodgkin trial where diagnoses are established by a panel of four independent histopathologists. Using the very sensitive PCR method which detected 1 positive among 10000 negative cells, the bcl-2/JH gene rearrangement was found in 7/52 NHL and 3/16 tonsils with follicular hyperplasia, but in none of the 91 HD. The bcl-2 protein, however, was expressed by malignant cells of B and T cell lymphomas and by the giant tumour cells in 2/13 HD lymphocyte predominant, 11/28 HD nodular sclerosing I, 14/17 HD nodular sclerosing II, 10/27 HD mixed cellularity and 3/3 HD lymphocyte depleted. The bcl-2/JH rearrangement is thus independent of protein over-expression, the latter being found in all types of lymphomas. Our results do not confirm the findings of others who have detected the bcl-2/JH rearrangement in HD. These discrepancies may be explained by differences in choice of material, the gene rearrangement actually occuring in bystander cells but not in Reed-Sternberg or Hodgkin cells, or by contamination.
    Type of Medium: Electronic Resource
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  • 4
    ISSN: 1432-1963
    Keywords: Schlüsselwörter Knochentumoren ; Chondrosarkom ; Osteosarkom ; Zytogenetik ; DNA-Zytometrie ; Ploidie ; Key words Bone neoplasms ; Chondrosarcoma ; Osteosarcoma ; Cytogenetics ; DNA-cytometry ; Ploidy
    Source: Springer Online Journal Archives 1860-2000
    Topics: Medicine
    Description / Table of Contents: Summary 10 chondrosarcomas and 10 osteosarcomas were examined using cytogenetics and DNA-image-cytometry. Cytogenetically 6 of 10 chondrosarcomas and 4 of 10 osteosarcomas showed hyperdiploid tumorcells. By DNA-cytometry in 8 of 10 chondrosarcomas and 9 of 10 osteosarcomas hyperdiploid tumorcells resp. hyperdiploid stemlines were detected. This discrepancy reflects an in-vitro-selection depending on the different entities. In 7 aneuploid clones of chondrosarcomas the chromosomal ploidy was calculated using the relative length of the chromosomes and compared with the DNA-ploidy of the native tumor. There was a close relation between both parameters of nuclear DNA-content. The interpretation of cytogenetic results is improved using a combination of karyotypic and DNA-cytometric examination. This is particularly important for the search for relations between numeric chromosomal aberrations and morphological parameters (grading).
    Notes: Zusammenfassung 10 Chondrosarkome und 10 Osteosarkome wurden tumorzytogenetisch und DNA-zytometrisch untersucht. Das Karyogramm erbrachte bei 6 von 10 Chondrosarkomen und bei 4 von 10 Osteosarkomen den Nachweis hyperdiploider Tumorzellklone. DNA-zytometrisch wurden am nativen Tumormaterial jedoch bei 8 von 10 Chondrosarkomen und bei 9 von 10 Osteosarkomen hyperdiploide Tumorzellen, häufig in Form eigenständiger hyperdiploider Stammlinien nachgewiesen. Diese Diskrepanz ist Ausdruck einer offenbar Entitäts-abhängigen In-vitro-Selektion. Bei insgesamt 7 aneuploiden Tumorzellklonen von Chondrosarkomen konnte die chromosomale Ploidie anhand der relativen Chromosomenlängen exakt errechnet und der zytometrisch bestimmten DNA-Ploidie gegenübergestellt werden, wobei sich eine sehr enge Abhängigkeit zwischen diesen beiden Parametern des nukleären DNA-Gehaltes ergab. Die Interpretation zytogenetischer Befunde bei Knochentumoren wird durch Kombination mit der DNA-Zytometrie verbessert. Dies ist besonders dann wichtig, wenn Zusammenhänge zwischen numerischen chromosomalen Aberrationen und morphologischen Parametern (z. B. Grading) dargestellt werden sollen.
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  • 5
    ISSN: 1432-1963
    Keywords: Schlüsselwörter Knochenmarkhistologie ; Kunststoffeinbettung ; Methylmethacrylat ; Immunhistochemie ; Key words Bone marrow histology ; Plastic embedding ; Methyl-methacrylate ; Immunohistochemistry
    Source: Springer Online Journal Archives 1860-2000
    Topics: Medicine
    Description / Table of Contents: Summary A patented low-temperature polymerization method for methylmethacrylate (MMA) infiltrated bone marrow biopsies is described: it has been developed from our previous MMA technique and is a patented procedure. Differences from the previous method are (1) removal of stabilizer from the MMA monomer before its application, (2) the use of a different starter, (3) avoidance of O2 influence during polymerization by means of vacuum exchange with N2, and (4) polymerisation in a water bath to draw off residual heat. After this procedure, all immunohistochemical reactions are possible provided that the previous fixation is adequate. The effects of different fixatives are reviewed briefly without detailed analysis. Technically, this plastic embedding can be performed at least as rapidly as the classic paraffin embedding after decalcification. The advantages over the latter method are: (1) the cells can be better differentiated because semi-thin sections can be made; (2) the immunoreactions can also be performed on the basis of semi-thin sections, which means they can be interpreted more easily; (3) morphometric analyses yield more reliable results because of the constant thickness of sections; (4) osteological examination of bone trabeculae, especially the search for mineralisation deficiencies, is possible; (5) the plastic embedding procedure is less dependent on individual instabilities in the quality of performance of the staff members involved. Furthermore, it is worth mentioning that the costs for additional equipment necessary remain below DM 100,000 including an excellent microtome.
    Notes: Zusammenfassung Eine patentierte Methode zur Einbettung von Knochenmarkbiopsien durch Kaltpolymerisation von Methylmethacrylat (MMA) wird beschrieben, die als patentiertes Verfahren aus unserer bisherigen MMA-Technik entwickelt worden ist. Die Unterschiede zum bisherigen Verfahren sind die Destabilisierung des Monomers Methylmethacrylat, die Verwendung eines anderer Starters, der Ersatz von Raumluft durch Stickstoff vor der Polymerisation und die Polymerisation unter Restwärmeabführung im Wasserbad. Danach sind alle immunhistochemischen Reaktionen an Zellen und Geweben möglich, vorausgesetzt, daß in geeigneter Form fixiert worden ist. Auf die Unterschiede der Fixierungslösungen wird kurz eingegangen, ohne sie detailliert zu analysieren. Technisch läßt sich diese Kunststoffeinbettung mindestens ebenso schnell wie die Entkalkung und Paraffineinbettung durchführen. Die Vorteile gegenüber dem Entkalkungs-Paraffinierungs-Verfahren sind, daß• die Zellen besser zu differenzieren sind, weil Semidünnschnitte angefertigt werden können, • die Immunreaktionen ebenfalls am Semidünnschnittpräparat durchgeführt und die Reaktionsergebnisse deshalb leichter zugeordnet werden können, • morphometrische Analysen wegen der konstanten Schnittstärke zuverlässigere Werte ergeben und • osteologische Untersuchungen, insbesondere die Beurteilung von Mineralisationsstörungen, möglich sind. Ein fünfter Vorteil ist, daß das Kunststoffverfahren unempfindlicher gegenüber subjektiven Leistungsschwankungen der beteiligten Mitarbeiter ist. Die zusätzlich notwendigen Geräteinvestitionen liegen unter DM 100 000.–, worin ein optimales Mikrotom, z. B. Polycut, eingeschlossen ist.
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  • 6
    ISSN: 1432-1963
    Keywords: Schlüsselwörter Chondroblastom ; Knochentumoren ; Immunhistologie ; Proliferation ; Key words Chondroblastoma ; Bone tumors ; Immunohistochemistry ; Proliferation
    Source: Springer Online Journal Archives 1860-2000
    Topics: Medicine
    Description / Table of Contents: Summary Representing only about 1 % of all primary bone tumors, chondroblastoma constitutes a very rare bone tumor entity. 56 cases of chondroblastoma, that had been collected by the Hamburg Bone Tumor Registry from 1972 to 1995, were examined histologically together with the radiological and clinical findings. In addition immunohistochemistry with antibodies against S 100, PGM1, LCA and the proliferationmarker MIB 1 was performed. The mean age was 20.4 years and male patients being the majority with a gender ratio of 2.7 : 1. Predominant localisation was the epiphyses of the long bones, although almost 40 % of the tumors were located at untypical sites. Usually a well-circumscribed lysis could be seen on plain X-Ray examination, however partial cortical destruction could be observed in one third of the cases. Histologically characteristic was a polygonal cell component with a weblike chonroid matrix, sometimes with a plane-like appearance. 5 cases showed a distinct nuclear polymorphism making a distinction from osteosarcoma difficult. Using immunohistochemistry all tumors except for one showed positive reaction for S 100 protein. Although the histogenesis of chondroblastoma is not completely understood, morphological findings as well as the observed reactivity with the S 100 protein indicate the chondroid origin. No reactivity for PGM 1 (CD 68) or LCA could be detected. All chondroblastoma showed a low rate of proliferation, thereby being distinguishable from high malignant bone tumors. In general chondroblastoma show a benign biological behavior. Different behavior was observed in 2 cases. One relapse located in the pelvis revealed local aggressive growth while in another case in the humerus a malignant transformation had taken place.
    Notes: Zusammenfassung 56 Chondroblastome, die im Hamburger Knochentumorregister im Zeitraum von 1972 bis 1995 archiviert wurden, wurden retrospektiv histologisch untersucht, unter Berücksichtigung des radiologischen Befunds sowie der klinischen Angaben. Zusätzlich wurden immunhistologische Färbungen für S 100, PGM 1, LCA und den Proliferationsmarker MIB 1 durchgeführt. Das Durchschnittsalter der Patienten betrug 20,4 Jahre unter Bevorzugung männlicher Patienten mit einem Geschlechtsverhältnis von 2,7 : 1. Bevorzugter Lokalisationsort waren die Epiphysen der langen Röhrenknochen. Radiologisch stellt sich typischerweise eine umschriebene Lyse mit umgebendem Randsaum dar. Charakteristisch ist histologisch eine polygonale Zellkomponente mit einer netzartigen chondroiden Matrix. In 5 Fällen lag eine deutliche Kernpolymorphie vor, die eine Abgrenzung zum Osteosarkom schwierig machte. Immunhistologisch waren mit Ausnahme eines Falle alle Tumoren positiv für S 100. Allen Chondroblastomen war eine niedrige Proliferationsrate gemeinsam, die diese deutlich von hochmalignen Knochentumoren unterschied. Chrondroblastome besitzen üblicherweise ein gutartiges biologisches Verhalten. Zwei Fälle dieser Studie zeigten einen davon abweichenden Verlauf. Bei einem Rezidivtumor im Becken zeigte sich ein lokal aggressives Wachstum, in einem anderen Fall im Humerus war es zu einer malignen Transformation gekommen.
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  • 7
    ISSN: 1432-1963
    Keywords: Schlüsselwörter Knochentumoren ; Osteosarkom ; Neoadjuvante Chemotherapie ; Regressionsgrad ; Histologische Typisierung ; Tumorgröße ; Key words Bone neoplasms ; Osteosarcoma ; Neoadjuvant chemotherapy ; Degree of regression ; Histological typing ; Tumor size
    Source: Springer Online Journal Archives 1860-2000
    Topics: Medicine
    Description / Table of Contents: Summary 207 osteosarcomas were examined morphologically after neoadjuvant chemotherapy according to the COSS-86 protocol using representative slides of one whole tumor plane. The rate of responders 63 %. In relapse-free patients both the whole tumors and the vital areas there of were smaller than in patients with relapse during a follow-up period of 5 years. Within the subgroup of osteoblastic osteosarcomas, metastases were observed following smaller tumors than in chondroblastic osteosarcomas. Therefore, in addition to degree of regression, histological subtype and tumor size should be considered in the prognostic evaluation of osteosarcomas.
    Notes: Zusammenfassung Im Rahmen der kooperativen Osteosarkomstudie (COSS 86) wurden 207 Resektionspräparate von Osteosarkomen anhand der Auswertung einer Gesamttumorebene zur Bestimmung des Regressionsgrads morphologisch untersucht. Innerhalb der protokollgerecht auswertbaren Fälle betrug das Verhältnis zwischen Respondern und Nonrespondern 63 % : 37 %. Relapse-freie Patienten wiesen zum Zeitpunkt der Resektion einen kleineren Gesamttumor und geringere vitale Tumoranteile auf als Patienten mit einem metastasierenden Verlauf. Bei Berücksichtigung des histologischen Subtyps traten metastasierende Verläufe innerhalb einer Nachbeobachtungszeit von mindestens 5 Jahren in der Gruppe der osteoblastischen Osteosarkome bereits bei einer niedrigeren Gesamttumorgröße auf als bei den chondroblastischen Osteosarkomen. Bei der prognostischen Einschätzung von Osteosarkomen sollten deshalb neben dem Regressionsgrad als Parameter für das Ansprechen auf die Chemotherapie auch der histologische Aufbau und die Gesamttumorgröße Beachtung finden.
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  • 8
    ISSN: 1432-1963
    Keywords: Schlüsselwörter Chemotherapieresistenz ; P-Glykoprotein ; MDR ; Osteosarkom ; Key words Multidrug resistance ; P-glycoprotein ; Osteosarcoma ; Chemotherapy
    Source: Springer Online Journal Archives 1860-2000
    Topics: Medicine
    Description / Table of Contents: Summary One of the mechanisms by which multidrug resistance is mediated, is the mdr1 gene product, P-glycooprotein. Immunohistochemistry was performed for 63 osteosarcomas of 54 patients to investigate P-glycoprotein expression using the monoclonal antibody JSB-1. Most of the patients were children or adolescents who had received treatment under the framework of the Cooperative Osteosarcoma Study Group. In addition P-glycoprotein expression was assayed in five growth plates. Of all cases 68.5 % stained positive for P-glycoprotein. Cases that had received chemotherapy showed a higher incidence (80.9 %) of positive P-glycoprotein immunostaining than cases that had not received chemotherapy (66.6 %). No relation could be established between P-glycoprotein expression and the response to chemotherapy, since the majority of P-glycoprotein positive biopsies showed a good response in the surgical specimen after chemotherapy. Furthermore, 42.9 % of P-glycoprotein negative biopsies were classified as non-responders in the later surgical specimen. In addition to P-glycoprotein expression in osteosarcomas positive immunostaining was also detected in osteoblasts, osteocytes, osteoclasts as well as in some chondroblasts. The results indicate that P-glycoprotein expression in osteosarcomas also exists prior to chemotherapy and resembles the phenotype of normal bone tissue. However, the determination of P-glycoprotein by using immunohistochemistry in biopsies of osteosarcomas cannot predict the response to chemotherapy.
    Notes: Zusammenfassung Die Expression des mdr1-Genproduktes, das P-Glykoprotein, ist einer der Mechanismen der „multidrug resistance“. In 63 Osteosarkomen von 54 Patienten wurde die P-Glykoproteinexpression immunhistologisch mit Hilfe des monoklonalen Antikörpers JSB-1 untersucht. Bei den Patienten handelte es sich überwiegend um Kinder oder Jugendliche, die im Rahmen der kooperativen Osteosarkomstudie therapiert worden waren. Zusätzlich wurde die P-Glykoproteinexpression an 5 Wachstumsfugen untersucht. Für P-Glykoprotein positiv waren 68,5 % aller Osteosarkomfälle. Dabei waren Osteosarkome nach Chemotherapie mit 80,9 % häufiger positiv als Osteosarkome, bei denen keine Chemotherapie erfolgt war (66,6 %). Die untersuchten Metastasen zeigten alle eine positive Pgp-Expression. Die Pgp-Expression an der Biopsie ließ allerdings keine Rückschlüsse auf das spätere Ansprechen auf Chemotherapie zu, da die überwiegende Mehrheit P-Glykoprotein-positiver Osteosarkombiopsien am späteren Resektat ein gutes Ansprechen (Responder) auf die Chemotherapie zeigten. Darüber hinaus waren 42,9 % der P-Glykoprotein-negativen Biopsien später der Nonrespondergruppe zuzuordnen. Neben einer Pgp-Expression an Osteosarkomen konnte auch eine positive Reaktion mit dem JSB-1-Antikörper an Osteoblasten, Osteozyten, Osteoklasten sowie an einem Teil der Chondroblasten gefunden werden. Die Ergebnisse zeigen, daß eine P-Glykoproteinexpression beim Osteosarkom auch vor der Chemotherapie nachweisbar ist und den Phänotyp regelhaften Knochengewebes widerspiegelt. Das Ansprechen auf die Chemotherapie kann jedoch mit Hilfe einer immunhistologischen Bestimmung der P-Glykoproteinexpression an der Biopsie nicht vorausgesagt werden.
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  • 9
    ISSN: 1432-1963
    Keywords: Schlüsselwörter Ki-67 ; MIB-1 ; Proliferation ; Osteosarkom ; Niedrig maligne Osteosarkome ; Knochentumoren ; Key words Ki-67 ; MIB-1 ; Proliferation ; Osteosarcoma ; Low grade osteosarcoma ; Bone tumors
    Source: Springer Online Journal Archives 1860-2000
    Topics: Medicine
    Description / Table of Contents: Summary Bone tumors represent a group of tumors of various dignity. In spite of this single tumor entities may display strong morphological resemblance to each other which can in turn result in profound difficulties in differential diagnosis. The biological behaviour of a tumor is mainly determined by its rate of proliferation. In this study the rate of proliferation of 64 bone tumors (30 high-grade central osteosarcomas, 6 low-grade osteosarcomas, 8 giant cell tumors, 8 aneurysmatic bone cysts, 5 osteoidosteomas/osteoblastomas, 7 fibrous dysplasias and 5 cases of a myositis ossificans) were analysed. Immunohistochemistry was performed on paraffin-embedded tissue sections using the MIB-1 monoclonal antibody. MIB-1 recognizes the proliferation-associated Ki-67 protein which is expressed during the active phases of the cell cycle but cannot be detected in senescent cells. Among high-grade central osteosarcomas a significantly higher rate of proliferation (average value 30 %) was found in comparison with low-grade osteosarcomas and other benign intraosseous bone tumors. This approach proved to be very useful in the distinction between high-grade and low-grade osteosarcomas as well as bone-forming intraosseous tumors. However distinguishing low-grade osteosarcomas from benign bone tumors by determining only the rate of proliferation was not possible, although interestingly, the proliferative rate of myositis ossificans, a purely reactive lesion, was in the range of the values determined for high-grade osteosarcoma.
    Notes: Zusammenfassung Knochentumoren stellen eine Gruppe von Tumoren mit unterschiedlicher Dignität dar. Trotzdem besteht zwischen den einzelnen Tumorentitäten z. T. eine starke morphologische Ähnlichkeit, die im Einzelfall zu erheblichen differentialdiagnostischen Schwierigkeiten führen kann. Da das biologische Verhalten eines Tumors wesentlich durch seine Wachstumsgeschwindigkeit bestimmt wird, wurde die Proliferation an 64 Knochentumoren (30 hochmaligne zentrale Osteosarkome, 6 niedrig maligne Osteosarkome, 8 Riesenzelltumoren, 8 aneurysmatische Knochenzysten, 5 Osteoid-Osteome/Osteoblastome, 7 fibröse Dysplasien) und an 5 Fällen einer Myositis ossificans immunhistologisch durch den monoklonalen Antikörper MIB-1 an Paraffinmaterial untersucht. MIB-1 erkennt das Ki-67-Protein, das in den aktiven Phasen des Zellzyklus exprimiert wird, in ruhenden Zellen aber nicht nachweisbar ist. Bei den hochmalignen zentralen Osteosarkomen fand sich eine hohe Proliferationsrate von durchschnittlich annähernd 30 %, die signifikant höher war als die der niedrigmalignen Osteosarkome und der übrigen benignen intraossären Knochentumoren. Eine Abgrenzung zwischen den niedrigmalignen Osteosarkomen und den benignen Knochentumoren war durch die Bestimmung der Proliferationsrate allerdings nicht möglich. Die Ermittlung der Proliferationsrate mit dem Antikörper MIB-1 ist hilfreich zur Abgrenzung hochmaligner Osteosarkome von niedrig malignen Osteosarkomen und benignen knochenbildenden intraossären Tumoren, innerhalb dieser Tumoren ist aber eine weitere Differenzierung mit Hilfe der Proliferationsrate nicht möglich. Eine Ausnahme bildet die Myositis ossificans, die zeigt, daß auch rein reaktive Läsionen eine Proliferationsrate besitzen können, die die Werte hochmaligner Tumore erreicht.
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